پودر کاکائو تلخ

قیمت خرید پودر کاکائو تلخ

تلخ بودن پودر کاکائو به عنوان یک شاخصه مهم در صنعت تولید مواد غذایی از جمله شکلات می باشد اما بهترین قیمت برای خرید عمده بهترین پودر کاکائو کدام است؟
همانگونه که می دانید مارک های متعدد و گسترده ای از محصول پودر کاکائو امروزه در بازار عرضه می شود که انتخاب یک گزینه مناسب از این محصولات، نیازمند شناخت گزینه های مختلف خواهد بود.

پودر کاکائو تلخ آفریقانا
اولین گزینه پیشنهادی برای شما عزیزان، اختصاص به مارک ایرانی آفریقانا دارد و شرکت شیرین عسل با فراوری دانه های کاکائو، علاوه بر محصول پودر کاکائو، توانسته کره و همچنین مس کاکائو را نیز تولید و عرضه نماید.
پودر کاکائو نچرال، f7، f9، f11 از جمله کد بندی های انجام شده توسط شرکت شیرین عسل می باشد که به ترتیب دارای رنگ های روشن به تیره بوده و می توانید بر اساس زمینه های مصرفی خود، گزینه های مختلف را انتخاب و سفارش دهید.

پودر کاکائو تلخ هلندی دان هور
یکی از دیگر برندهای مرغوب عرضه کننده پودر کاکائو با مزیت های رقابتی، مربوط به محصولات شرکت هلندی دان هور می باشد و در کنار پودر کاکائو کیسه ای که با وزن های 25 کیلویی برای مصارف صنعتی عرضه شده، شاهد تولید و عرضه پودر کاکائو 250 گرمی این برند هم هستیم تا برای مصارف خانگی هم مناسب باشد و خرید عمده این موارد را هم می توانید از طریق این مرکز به انجام رسانید.

پودر کاکائو s9 آلتین مارکا ترکیه
اما قدیمی ترین مارک عرضه کننده پودر کاکائو خارجی در بازار کشور ما، اختصاص به محصولات ترکیه ای شرکت آلتین مارکا دارد که دو کد s8 و s9 این محصول از کاربرد بسیاری در بازار کشور ما برخوردار است اما همانگونه که می دانید این شرکت فراوری دانه های کاکائو، دیگر کدها و رنگ دهی های مختلف را نیز به بازار عرضه می نماید.

پودر کاکائو اسپانیایی تلخ مونر
اما به عنوان آخرین پیشنهاد این بخش برای انتخاب پودر کاکائو صنعتی باکیفیت، می توان به برند اسپانیایی مونر اشاره نمود که این هم عرضه کننده یک پودر کاکائو خوب و تضمین شده بوده و کیسه های 25 کیلویی آن، در اختیار مشتریانی است که برای تولیدات خود، به دنبال یک انتخاب درست هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا