کاکائو خارجی

قیمت پودر کاکائو فله ای خارجی

پودر کاکائو عرضه شده در بازار داخلی دارای انواع نمونه های خارجی و ایرانی می باشد که هر کدام از آن ها دارای استانداردها و مشخصه های مخصوص به خود بوده و در نتیجه برای مصارف کاربردی مختلفی مورد نیاز خواهد بود.
در حال حاضر پودر کاکائوهای معرفی شده در این مرکز با کیسه های 25 کیلویی قابل خرید عمده هستند که با توجه به برگه آنالیزهای آن می توانید اقدام به خرید عمده نمایید.

پودر کاکائو هلندی دارن هور
مارک های هلندی عرضه کننده پودر کاکائو همواره مورد انتخاب اکثر تولید کنندگان قرار می گیرد که این امر به دلیل کیفیت بالای محصولات ارائه شده می باشد.
پودر کاکائو دارن هور هلند به عنوان یک مارک خوب با قیمت رقابتی می باشد که کیفیت این محصول نیز سبب رضایت مندی مشتریان و مصرف کنندگان شده است. این نوع پودر کاکائو خارجی در کنار داشتن بسته بندی های 25 کیلویی، به صورت 250 گرمی هم عرضه می شوند تا برای مصارف خانگی و فروشگاهی هم مناسب باشد.

پودر کاکائو اسپانیایی مونر
برندهای اسپانیایی هم در زمینه مواد اولیه شکلات سازی و …، بهترین محصولات را ارائه می نمایند که پودر کاکائو این شرکت در نوع خود بی نظیر بوده و رضایت مندی قابل توجهی را از سمت مشتریان جلب می نماید.
پودر کاکائو مونر نام این برند اسپانیایی می باشد و عرضه کننده بهترین پودر کاکائو خارجی در کیسه های 25 کیلویی می باشد.

پودر کاکائو آلتین مارکا ترکیه
واردات پودر کاکائو از ترکیه با برند آلتین مارکا در کد بندی های مختلفی وارد بازار می شود که این امر سبب شده تا زمینه های کاربردی آن ها نیز متفاوت باشد.
پودر کاکائو s8 و s9 از معروف ترین کدهای پودر کاکائو آلتین مارکا می باشد که مشتریان بر اساس زمینه های تولیدی خود می توانند اقدام به انتخاب و خرید عمده نمایند.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا