پودر کاکائو سیاه

بهترین مارک پودر کاکائو سیاه ایرانی

پودر کاکائو سیاه با بهترین مارک ایرانی توسط شرکت شیرین عسل تولید می شود که خرید عمده آن می تواند بسته به حجم سفارش، با قیمت های متنوعی ارائه شوند.
در کارخانه های ایرانی با توجه به سرمایه گذاری های انجام شده، شاهد راه اندازی خط تولید پودر کاکائو هستیم که در نتیجه فراوری دانه های کاکائو، علاوه بر محصول پودر کاکائو، شاهد آن هستیم که محصولاتی همچون کره کاکائو، خمیر کاکائو و دیگر فراورده ها تولید می شوند.
راه اندازی خط تولید و فراوری پودر کاکائو تلخ به عنوان یکی از پیشرفت های ایجاد شده در کارخانه های ایرانی می باشد که توانسته محصول مورد نیاز برای کارخانه های مواد غذایی را با بهترین کیفیت در کنار کمترین هزینه عرضه نماید.

کاکائو دارک

پودر کاکائو دارک شیرین عسل

شرکت شیرین عسل به عنوان یکی از کمپانی های قابل معرفی در ایران می باشد که تولید پودر کاکائو دارک، روشن و تلخ را توانسته با فرمولاسیون ها و روش های استاندارد به انجام رساند و در نتیجه پودر کاکائوی مرغوب و اصل، در اختیار کارخانه ها قرار گرفته است.
محصول پودر کاکائو تلخ در صنعت شکلات سازی دارای بیشترین زمینه مصرفی می باشد حال آنکه امروزه با گسترش تولید خوراکی های مختلف، شاهد این مسئله هستیم که انواع پودر کاکائو ایرانی مورد نیاز بوده و در همین زمینه پودر کاکائو شیرین عسل می تواند یک پیشنهاد ویژه و رقابتی باشد.
در حال حاضر پودر کاکائو شیرین عسل با کد گذاری های مخصوص به خود در حال تولید و بسته بندی می شوند که موقعیت فروش عمده آن نیز به صورت اینترنتی، سبب شده تا شرکت های صنعت مواد غذایی بتوانند خرید خود را در کمترین زمان ممکن به انجام رسانند که مزیت های بسیاری در خصوص آن می توان بیان نمود.
منبع: بازار شکلات ایران

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا