کره کاکائوکره کاکائو خانگی

توزیع کننده کره کاکائو خانگی

کره کاکائو ممکن است در ذهن ها فقط تکه های شکلات را یادآوری کند شکلات مرغوب وقتی در دهان قرار میگیرد ارتباط حسی فوق العاده ای برای انسان به وجود می آورد و این حس زمانی ایجاد میشود که شکلات از کره کاکائو ارگانیک ساخته شده باشد. جالب است بدانید کره کاکائو با طعم و رایحه ی بی نظیر خود در ساخت محصولات آرایشی بهداشتی نیز استفاده میشود.

توزیع کننده کره کاکائو خانگی

فایده کره کاکائو برای پوست

فایده کره کاکائو برای پوست

کره کاکائو در روال زیبایی تأثیر مهمی دارد. کره کاکائو در حوزه های زیبایی و مراقبت های بهداشتی تازه وارد نیست، اخیراً کشف وجود ماده ای شیمیایی در کره کاکائو که پوست را سالم و صاف نگه می دارد حضور کره کاکائو را در محصولات بهداشتی و مراقبت پوست پررنگ تر کرده است.

کره کاکائو غنی از مواد مغذی و آنتی اکسیدان های اساسی می باشد و به محافظت پوست در برابر نور آفتاب و جلوگیری از پیری زودرس کمک میکند و همچنین دارای خواص ضد التهابی عالی برای از بین بردن لکه ها و خشکی پوست می باشد. کره کاکائو دارای ویتامین های E ، K، منیزیم ،آهن و مس میباشد که برای کلاژن سازی و رفع تیرگی های پوست مفید می باشد.

کره کاکائو چربی اشباع شده است که این چربی سالم است مانند روغن نارگیل و در کنار تمام خواصی که برای پوست دارد خاصیت آبرسانی نیز دارد که پوست را شفاف میکند و منافذ پوست را میبندد.

کره کاکائو جایگزین خوبی برای کرم های اصلاح است زیرا باعث می شود پس از اصلاح پوست صاف و نرمی داشته باشید. شما می توانید کره کاکائو را قبل از اصلاح روی صورت خود ماساژدهید تا از بروز بریدگی و خراش، جلوگیری کند. همچنین اسیدهای چرب و آنتی اکسیدانهای موجود در کره کاکائو میتواند التهاب های پوستی را التیام ببخشد و هرگونه عفونت و اگزما و… را درمان کند.

مرکز تولید کره کاکائو

مرکز تولید کره کاکائو

در دنیا برندهای زیادی در زمینه شکلات وجود دارد در برخی از این نام ها شرکت هایی در بازار مصرف محصولاتشان پر رنگ تر به چشم می ایند یکی از این بهترین ها شکلات روشن (Roshen) است. این شرکت مشغول به تولید انواع شکلات با بهترین مواد و کره کاکائو خالص میباشد و در تمام قاره ها نمایندگی فروش دارد به عنوان مثال آمریکا و اروپا از خریداران عمده ی محصولات روشن هستند.

تولید کره کاکائو در ایران کم بوده و معدود شرکتهایی اقدام به تولید آن میکنند و به دلیل وارد کردن دانه های کاکائو از کشورهای خارجی قیمت کره کاکائو با نرخ ارز وابستگی دارد. بنابراین پاسخگوی نیاز همه شرکتهای شکلات سازی نخواهد بود و نیاز به افزایش تولید و توزیع کره کاکائو در صنعت شکلات داریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا