پودر کاکائوپودر کاکائو آلمانی

خريد پودر کاکائو آلمانی با کیفیت مرغوب در بازار جهانی

کاکائو نام میوه ی درختی است که در مناطق قاره ای و گرمسیری دنیا می روید و امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین مواد غذایی جهانی شناخته می شود. این محصول که پودری شکل بوده و رنگی قهوه ای دارد، در بسیاری از خوراکی ها، شیرینی ها و شکلات ها حرف اول را می زند و عطر و طعم خوشایند آن، عامل اصلی خوشمزگی هریک از این خوردنی هاست. برای خريد پودر کاکائو آلمانی و وارداتی با کیفیت مرغوب در بازار های داخلی کشور، می توانید به شرکت های وارد کننده این محصول مراجعه کنید.

خريد پودر کاکائو آلمانی با کیفیت مرغوب در بازار جهانی

خرید پودر کاکائو و آلمانی اصل

خرید پودر کاکائو و آلمانی اصلدانه های درخت کاکائو، میوه هایی شبیه به لوبیا هستند. این دانه ها مانند هر دانه ی دیگری مقداری روغن و چربی دارند که کره کاکائو نامیده می شود. این کره، با تحت فشار قرار دادن و ساییدن این دانه ها از آن ها جدا می شود و مورد استفاده های مخصوص به خود قرار می گیرد.

اما بعد از جدا کردن روغن دانه کاکائو، یک ماده خشک و تیره رنگی از آن بر جای می ماند که همان پودر کاکائو است. این پودر درواقع چیزی شبیه به تفاله است اما بعد از فراوری کردن تبدیل به یک ماده شگفت انگیز و با ارزش می شود که اضافه کردن مقداری از آن به هر خوراکی و دسری، عطر، رنگ و مزه ای بی نظیر به آن می بخشد.

از پودر کاکائو در تهیه انواع مختلف کیک و شیرینی، شکلات، حلوا، کلوچه، ژله، نان و … استفاده می شود. رنگ کاکائو قهوه ای است و ریختن آن در مواد اولیه هر یک از این خوردنی ها، رنگ آن ها را نیز به قهوه ای تغییر می دهد. طعم طبیعی آن نیز تلخ است که با افزودن شکر و شیر متعادل و دلچسب می گردد.

یکی دیگر از موارد مصرف پودرهای کاکائو، در تهیه هات چاکلت یا شکلات داغ و کافی میکس و نسکافه است. وقتی که این ماده فوق العاده را در داخل آب داغ ریخته و حل می کنید، عطر بی نظیر آن مشام شما را نوازش داده و حس سر زندگی را به شما القا می کند.

انواع گوناگون پودر کاکائو ایرانی و خارجی در بازار های داخلی ایران وجود دارد که نوع آلمانی آن از بهترین انواع این محصولات می باشد. برای خرید پودر کاکائو اصل و مرغوب بهتر است به سراغ شرکت های معتبر و مجاز فروش و پخش آن بروید.

فروش ویژه پودر کاکائو آلمانی

فروش ویژه پودر کاکائو آلمانیپودر کاکائو علاوه بر طعم دلپذیر و عطر و رنگ خوشایندی که دارد، دارای فواید و خواص بسیار زیادی نیز برای حفظ سلامتی انسان است که خوردن آن را برای هر فرد ضروری می سازد. از نظر طب سنتی طبع و مزاج این ماده گرم و خشک است و خوردن آن برای افراد بلغمی که طبع سرد و تری دارند بسیار توصیه می شود.

به زبان انگلیسی، نام این ماده به معنای غذای ویژه خدایان می باشد. این مطلب نشان دهنده ارزش و جایگاه ویزه آن در بین محصولات مختلف غذایی است. از جمله خواص کاکائو برای سلامت می توان موارد زیر را نام برد:

  • کاکائو در کاهش وزن و لاغری مفید می باشد.
  • مصرف کاکائو باعث تامین انرژی بدن و پیشگیری از بروز یبوست و کم خونی می شود. البته مصرف بی رویه آن برای کودکان خطر بیش فعالی را به دنبال دارد.
  • این ماده به کاهش و تنظیم فشار خون کمک می کند.
  • مصرف آن باعث تنظیم کردن دیابت و قند خون می شود.
  • این ماده غذایی باعث بهبود عملکرد مغز و حافظه و افزایش یادگیری می گردد.
  • مصرف کاکائو تاثیرات شادی آوری داشته و از افسردگی جلوگیری می کند، همچنین به بیداری های شبانه نیز کمک خواهد کرد.

جهت اطلاع از به روز ترین و آخرین نرخ پودر کاکائو آلمانی و تهیه آن به قیمت ویژه بهترین راه کار این است که به مرکز فروش پودر کاکائو آلمانی و وارداتی در کشور مراجعه نمایید.

خریدار بهترین مارک پودر کاکائو خارجی

خریدار بهترین مارک پودر کاکائو خارجیدرخت کاکائو، مخصوص مناطق گرمسیر بوده و مرکز اصلی آن جنگل های آمازون می باشد. این درختان در آمریکای جنوبی و مرکزی و افریقا و کوبا پرورش داده می شوند. معمولا درختهای کاکائو در کنار درختان دیگری مانند انبه و در پناه سایه آن ها رشد می کنند.

در سالیان بسیار دور، ارزش و بهای دانه های این درخت آنقدر زیاد بود که از آن به عنوان پول استفاده می شد. رفته رفته این ماده جای خود را در سبد غذایی مردم باز کرد و به عنوان یک چاشنی، طعم دهنده و رنگ دهنده مورد مصرف قرار گرفت.

افراد متقاضی و خریدار بهترین مارک های پودر کاکائو خارجی، برای تهیه و خرید پودر کاکائو خالص و با کیفیت، می توانند به نمایندگی ها و مراکز اصلی پخش و توزیع این محصولات در سطح کشور مراجعه نمایند.

فروشنده پودر کاکائو وارداتی

فروشنده پودر کاکائو وارداتیانواع گوناگونی از پودر کاکائو وارداتی در کشور وجود دارد که توسط معتبر ترین فروشگاه ها و مراکز عرضه کننده و فروشنده محصولات غذایی در اختیار مصرف کنندگان و خریداران آن ها قرار می گیرد. این نمونه ها شامل موارد زیر هستند:

  • پودر کاکائو سویئس
  • پودر کاکائو کارگیل
  • پودر کاکائو آلمانی
  • پودر کاکائو ترکیه

در این بین نوع آلمانی و ترکیه ای این محصولات بیشترین میزان تقاضا و فروش را در بازار های کشور دارد. برای خرید پودر کاکائو آلمانی و یا خرید پودر کاکائو ترکیه با برند اصلی و قیمت مناسب، بهترین مرجع شرکت تجاری و وارد کننده این محصولات است.

در این مراکز می توانید با اطمینان از اصل بودن محصول آن را خریداری کنید. چرا که نمونه های فیک و تقلبی آن ها عمدتا در بازار به وفور یافت می شوند که ممکن است شما را سردرگم سازند.

فروشگاه پودر کاکائو آلمانی درجه یک

فروشگاه پودر کاکائو آلمانی درجه یکتحقیقات دانشمندان در سال های اخیر بر روی کاکائو ثابت کرده است که این ماده تاثیرات بسیاری بر روی پوست و موی افراد می گذارد. از جمله:

  • کاکائو سبب جوان سازی پوست می گردد.
  • مصرف کاکائو برای درمان جوش ها مفید است.
  • این ماده باعث آبرسانی به پوست های خشک می شود.
  • نوعی ماسک لایه بردار مخصوص از کاکائو تهیه می شود که می تواند پوست شما را درخشان و شفاف سازد
  • این محصول باعث نرم شدن موها می گردد
  • مصرف آن در سیاه شدن موها مفید است

مراحل تولید پودر کاکائو به این روش است که ابتدا دانه ها و میوه های درخت مربوطه را در جعبه ها و یا ظروفی می گذارند تا پوسیده و یا تخمیر گردد. سپس آن ها را در معرض نور آفتاب و یا حرارت آتش قرار می دهند تا خوب خشک شود. بعد از این مرحله رنگ ماده حاصله به قهوه ای یا سرخ تغییر می کند. نهایتا پوسته رویی دانه ها را جدا کرده، خرد و آسیاب می کنند تا پودری به دست آید که همان پودر کاکائو است.

فروشگاه های عرضه کننده مواد غذایی و انواع شیرینی جات، پودر کاکائو آلمانی درجه یک را در بسته بندی های مختلف به مشتریان عرضه می نمایند.

قیمت پودر کاکائو آلمانی در بازار ایران

قیمت پودر کاکائو آلمانی در بازار ایرانقیمت پودر کاکائو کیلویی، فله ای، بسته بندی شده و … با هم متفاوت است. مسلما در خرید کلی نرخ ارزان تری را خواهید پرداخت. البته برخی معتقدند که محصولاتی که به شکل کلی و بدون بسته بندی و فراوری های خاص به فروش می رسند از کیفیت چندانی برخوردار نیستند.

همچنین میزان این بها تحت تاثیر عواملی چون مارک محصول، کشور سازنده، روش تولید، کیفیت و … قرار می گیرد. مسلما محصولات خارجی از نمونه های داخلی با نرخ گران تری به فروش می رسند.

قیمت پودر کاکائو خارجی از جمله آلمانی در بازار های ایران را می توانید با مراجعه کردن به یکی از مراکز پخش کننده این محصولات بپرسید و یا اینکه با جستجو در سایت های آنلاین نرخ روز آن ها را استعلام نمایید.

تولید کننده کوچک آلمانی در مکزیک

تولید کننده کوچک آلمانی در مکزیکآلمان یکی از قطب های اصلی تولید کننده و سازنده انواع گوناگون پودر کاکائو در دنیا است که به عوان صادر کننده بزرگ این محصول در بازار های جهانی فعالیت می نماید. کشور ما یکی از خریداران و مشتریان اصلی تولیدات آلمان در این زمینه می باشد و  همه ساله حجم زیادی از کاکائو های آلمانی توسط تجار این حرفه خریداری شده و در سطح کشور توزیع می گردد.

یکی دیگر از سازنده های به نام و معروف این ماده غذایی خوش طعم کشور مکزیک است که پرورش دهنده درختان آن نیز می باشد.

شما عزیزان می توانید در یکی از مراکز اصلی فروش پودر کاکائو خالص، هر یک از این نمونه ها را با توجه به مصرف و نیاز خود تهیه نمایید.

صادرات پودر کاکائو آلمانی مرغوب به کشور های همسایه

صادرات پودر کاکائو آلمانی مرغوب به کشور های همسایهکشور ما ایران با وجود اینکه سهمی در کشت و پرورش درخت کاکائو و تولید میوه آن ندارد، اما به عنوان یکی از فراوری کننده ها و بسته بندی کنندگان محصول، به شکل گسترده ای فعالیت می نماید و در عرصه صادرات پودر کاکائو ایرانی به کشور های همسایه از جمله عراق، افغانستان و عمان موفقیت چشم گیری بدست آورده است.

هرچند که ما به عنوان یکی از اصلی ترین وارد کنندگان و خریداران پودر کاکائو آلمانی مرغوب به حساب می آییم، اما نباید کشور ما به بازاری برای خرید و فروش کالای خارجی تبدیل گردد و چه خوب است که خود در تولید آن ها به خودکفایی برسیم.

شما عزیزان نیز می توانید با خرید انواع گوناگون محصولات داخلی، گامی در جهت حمایت از تولید کنندگان کشور بردارید.

کارخانه های معتبر پودر کاکائو فله ای

کارخانه های معتبر پودر کاکائو فله ایکارخانه های به نام و معتبری در سطح دنیا، به تولید انبوه و گسترده پودر کاکائو می پردازند. این واحد های صنعتی محصولات تولیدی خود را یا به صورت فله ای به بازار های مصرف عرضه می نمایند و یا اینکه آن ها را در داخل بسته های ویژه ای قرار می دهند.

عملیات بسته بندی کردن محصولات عموما برای تولید کنندگان هزینه های زیادی در پی دارد، چرا که به خرید تجهیزات و ماشین آلات خاص و استخدام نیروی انسانی و … نیاز خواهد داشت. بنابراین برخی از سازندگان ترجیح می دهند که محصول را بدون هیچ بسته خاصی و به صورت کلی در اختیار خرده فروشان و کلی فروشان و توزیع کنندگان آن ها بگذارند.

برای اطلاع یافتن از جدید ترین قیمت پودر کاکائو فله ای در داخل کشور، بهتر است که به مرکز خرید پودر کاکائو فله ای مراجعه نمایید. خرید پودر کاکائو خالص کیلویی می تواند برای شما بسیار ارزان تر تمام شود.

مرکز تهیه و توزیع انواع پودر کاکائو

مرکز تهیه و توزیع انواع پودر کاکائوانواع پودر کاکائو با توجه به روش تولید و فراوری و کشور سازنده آن، از کیفیت، طعم، عطر، رنگ و قیمت های متنوعی برخوردار است. از این ماده برای تهیه کردن شکلات های کاکائویی استفاده می شود و میزان آن مشخص کننده اندازه تیرگی رنگ محصول نهایی است.

برای شکلات های سفید نیز از کره کاکائو استفاده می گردد. همچنین در شکلات های شیری، از ترکیب کردن شیر با پودر کاکائو بهره می گیرند.

در مرکز اصلی توزیع انواع و اقسام گوناگون این ماده می توانید نمونه های گوناگون آن را در بسته های متنوع و وزن و اندازه های مختلف، بسته به نیاز خود خریداری نمایید. این خرید هم می تواند از طریق مراجعه حضوری صورت گیرد و هم با بکار گیری وب سایت های اینترنتی عرضه کننده این محصول در بستر فضای مجازی.

پخش عمده پودر کاکائو آلمانی در سراسر کشور

پخش عمده پودر کاکائو آلمانی در سراسر کشورپودر کاکائو یکی از محصولاتی است که بیشتر از اینکه در داخل ایران تولید شود، از کشورهای دیگر دنیا خریداری می گردد. یکی از این کشور ها که جزو برترین فروشنده های این ماده به کشور ماست، آلمان می باشد.

مارک ها و برند های متنوعی از این محصول آلمان در تمامی فروشگاه های عرضه کننده مواد غذایی و شیرینی فروشی های سطح کشور یافت می شود. مرکز پخش پودر کاکائو آلمانی اقدام به توزیع و فروش عمده پودر کاکائو به صورت مستقیم و بدون واسطه در سراسر کشور می نماید و آن ها را با نرخ مناسب و سود کم به دست مشتریان می رساند.

نکته اساسی در ارائه بهترین قیمت پودر کاکائو نیز حذف کردن دلالان و واسطه ها از چرخه خرید و فروش و معاملات می باشد. چرا که هر واسطه به معنای افزایش چند درصد به نرخ کالا در بازار است. پس خرید محصول از تولید کننده و یا توزیع کننده اصلی آن، می تواند صرفه اقتصادی بسیار زیادی برای شما داشته باشد.

تأمین کننده پودر کاکائو آلمانی بر اساس استاندارد جهانی

تأمین کننده پودر کاکائو آلمانی بر اساس استاندارد جهانیکشور آلمان دارای کارخانجات و واحد های صنعتی و تولیدی بسیاری در زمینه مواد غذایی است که با بکار گیری ماشین آلات پیشرفته و مدرن و بر اساس آخرین استاندارد های جهانی، به ساخت و تولید انواع پودر کاکائو مبادرت می ورزند و بدین ترتیب، تامین کننده بخش زیادی از نیاز های مردم دنیا به این محصول می باشند.

شرکت ها و موسسات نمایندگی پودر کاکائو المانی در داخل ایران، به توزیع و پخش این محصولات در تمامی استان ها و شهرستان های کشور پرداخته و آن ها را به صورت کلی و یا جزئی، با قیمت های مختلف در اختیار مصرف کنندگان می گذارند.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا