کره کاکائو

خرید کره کاکائو خوراکی مارک آفریقانا

کره کاکائو خوراکی با مارک آفریقانا از بهترین محصولاتی است که خرید عمده آن را نیز با ساده ترین روش یعنی به روش اینترنتی می توانید به انجام رسانید. این نوع کره کاکائو در دو نوع با بو و بدون بو تولید شده و برای فعالیت های خود می توانید در کارتن های 25 کیلویی اقدام به سفارش عمده با یک تماس نمایید.

کره کاکائو در نتیجه فراوری دانه های کاکائو با یک سری استانداردهای خاص تولید می شود و با توجه به ویژگی های این محصول و خواصی که دارد، در فعالیت های تولیدی و دارویی متعددی همچون تولید شکلات، تولید دارو، شیرینی جات و … مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت شیرین عسل به عنوان یکی از فعالان در عرصه فراوری دانه های روغنی از جمله کاکائو می باشد که در نتیجه آن توانسته موادی همچون کره کاکائو، خمیر کاکائو و پودر کاکائو را به بهترین شکل تولید و به بازار عرضه نماید.

قیمت کره کاکائو شیرین عسل

قیمت در خصوص محصول کره کاکائو، وابستگی شدیدی به نرخ ارز دارد و این امر به دلیل وارداتی بودن دانه های کاکائو می باشد.

از همین رو همواره به صورت روزانه باید قیمت خرید کره کاکائو اعلام شود تا متقاضیان خرید بتوانند برای خرید عمده خود تصمیم گیری نمایند.

این محصول در حال حاضر با کارتن های 25 کیلویی بسته بندی شده و متقاضیان باید در نظر داشته باشند که خرید خود را بر اساس این ظرفیت به انجام رسانند.

کره کاکائو خوراکی

فروش اینترنتی کره کاکائو خوراکی

با بهره گیری از فضای اینترنتی در تلاش هستیم که اقدام به عرضه و فروش مستقیم محصول کره کاکائو نماییم تا از این طریق به یکسان سازی قیمت ها اقدام نموده و بتوانیم بهترین شرایط را برای همکاری با مشتریان کلیه شهرها فراهم آوریم.

در همین خصوص شما هم با توجه به حجم های مورد نیاز خود از محصول کره کاکائو و همچنین پودر و خمیر کاکائو می توانید با ما در تماس باشید.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا