کرم کاکائو فندقی

طرز تهیه کرم کاکائو صبحانه فندقی

کرم کاکائو صبحانه با مغز فندقی به صورت خانگی هم قابل درست کردن می باشد و طرز تهیه آن به سادگی قابل یادگیری خواهد بود.
یکی از بهترین و اصلی ترین وعده های غذایی مورد استفاده، مربوط به صبحانه می باشد که انواع مواد غذایی را می توان مورد استفاده قرار داد و در این زمینه کرم کاکائو صبحانه از جمله مواردی است که می تواند خواص و فواید بسیاری را به همراه آورد و از جمله آن ها مربوط به تامین انرژی مورد نیاز در طول روز اشاره نمود.
در همین خصوص، یادگیری طرز تهیه کرم کاکائو صبحانه به صورت خانگی می تواند این مزیت را به همراه داشته باشد که یک محصول کاملا بهداشتی و با کیفیت را تهیه و مورد استفاده قرار داد.

کرم کاکائو

مواد اولیه کرم کاکائو صبحانه:

صد و بیست گرم کره
دو پیمانه پودر کاکائو
هشت پیمانه شیر
چهارصد و پنجاه گرم شکر

طرز تهیه کرم کاکائو صبحانه:

پس از ترکیب پودر کاکائو و شکر در داخل یک ظرف بزرگ، شیر را به آن اضافه نموده و به خوبی مخلوط نمایید تا صاف و یکدست شود و سپس با قرار دادن برروی شعله گاز، تا زمانی که شروع به حباب زدن نماید صبر می کنیم و آن را به خوبی هم میزنیم تا زمانی که غلظت آن افزایش یابد و سپس کره را به ترکیبات قبلی اضافه نموده و با ذوب شدن و رسیدن به غلظت دلخواه ما، آن را از روی حرارت برداشته و زمانی را برای خنک شدن آن صبر می نماییم.
در این مرحله کرم کاکائو صبحانه شما آماده شده و می توانید از آن برای تزیین کیک و شیرینی و انواع دسر نیز استفاده نمایید و با ریختن آن در شیشه های دربسته می توانید درون یخچال از آن نگهداری نمایید.

منبع: بازار شکلات ایران

دکمه بازگشت به بالا