کاکائو تخته ای

قیمت بهترین کاکائو تخته ای شیری

بهترین کاکائو تخته ای شیری ایرانی مربوط به شرکت شکلات سازی دوریکا می باشد که بر اساس حجم های مختلف خرید و درصد تخفیف های اعمال شده، قیمت های متفاوتی برای آن ارائه می شود.
یکی از دیگر تولیدات شرکت های شکلات سازی در زمینه کاکائو و تنقلات، می توان به کاکائو تخته ای اشاره نمود که این محصول با توجه به طعم و همچنین فرمولاسیون مورد استفاده برای تولید آن، می تواند دارای زمینه های کاربردی گسترده ای نیز باشد که از اصلی ترین و شناخته شده ترین آن ها مربوط به امکان مصرف خوراکی کاکائو تخته ای خواهد بود.
اما مصرف صنعتی نیز به نوبه خود از جمله مواردی خواهد بود که در خصوص کاکائو می توان بیان نمود و صنعت تولید کیک و شیرینی از جمله این مواردی می باشد که بیشترین میزان مصرف کاکائو تخته ای تلخ و شیری را به خود اختصاص می دهد.

کاکائو تخته ای

کاکائو تخته ای روکش بستنی

از دیگر عرصه هایی که در خصوص امکان استفاده از کاکائو تخته ای شیری، سفید و همچنین با طعم بندی های گوناگون می توان بیان نمود مربوط به امکان استفاده در جهت روکش دار نمودن بستنی می باشد.
در همین خصوص شرکت شکلات سازی دوریکا با تولید انواع مرغوب ترین کاکائو روکش بستنی خود، موقعیت های خرید عمده را نیز برای مشتریان خود فراهم ساخته است که این محصول در حال حاضر در وزن های سه کیلویی تولید شده و این مزیت وجود دارد که شرکت های تولید کننده بستنی های کیم و … برای خرید این محصول به صورت عمده اقدام نموده و از جمله مزیت های قابل بیان در خصوص آن نیز مربوط به ارتباط گیری مستقیم با کارخانه تولید کاکائو می باشد که بتوان با درصد تخفیف های رقابتی اقدام به خرید آن نمود.
منبع: بازار شکلات ایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا