کاکائومرسی

قیمت خرید کاکائو مغزدار مرسی

کاکائو مغزدار مرسی از جدیدترین محصولات این کمپانی آلمانی می باشد که با واردات آن به بازار ایران، امکان خرید عمده با طعم های مختلف وجود دارد درصد تخفیف ها نیز از مهم ترین عوامل کاهش قیمت به حساب می آیند.
کمپانی اشتورک از تولید کنندگان بهترین شکلات و کاکائوهای مغزدار به حساب می آیند که در طول سال های اخیر واردات انواع برندهای تجاری این مجموعه شکلات سازی وارد بازار ایران شده و از جمله آن ها می توان به کاکائوهای مرسی اشاره نمود.
تولید کاکائو مرسی با تنوع در طعم و بسته بندی انجام می پذیرد به طوری که در نمونه کاکائو کادویی مرسی، شاهد ارائه هشت طعم مختلف هستیم و از طرفی وزن ارائه شده برای کاکائو مرسی نیز دارای تنوع می باشد تا مشتریان این امکان را داشته باشند تا از این طریق نیز به تنوع در کاکائو مرسی دسترسی داشته باشند.
یکی از عوامل موثر در بحث قیمت های خرید کاکائو مرسی، مربوط به حجم های خرید مشتریان می باشد به گونه ای که بر این اساس می توان درصد تخفیف های متفاوتی را در اختیار مشتریان قرار داد تا بتوانند به قیمت های مناسب تری دسترسی داشته باشند.

کاکائو مرسی

کاکائو پذیرایی مرسی

در کنار ارائه کاکائو کادویی مرسی، این امکان نیز وجود دارد که نمونه های پذیرایی آن را به مشتریان با طعم های کاراملی، بادام، فندق و قهوه نیز پیشنهاد نمود و این کاکائو ها با دارا بودن وزن های 125 گرمی و … برای عرضه در فروشگاه ها گزینه مناسبی خواهند بود.
اما کمپانی شکلات سازی اشتورک توانسته انواع برندهای تجاری دیگر از قبیل تافی فی را نیز با بهترین کیفیت نیز روانه بازار نماید و این نوع تافی ها با مغز کاکائویی خود توانسته اند بهترین کیفیت را عرضه نمایند که امکان خرید عمده این کاکائو نیز برای مشتریان فراهم شده است.
منبع: بازار شکلات ایران

دکمه بازگشت به بالا