کره کاکائوکره کاکائو عمده

قیمت خرید کره کاکائو عمده

دانه درخت کاکائو حاوی چربی وروغنی می باشدکه به کره کاکائو معروف است.. نقطه ذوب این گیاه34تا38درجه سانتی گراد می باشد وبه همین دلیل شکلات هایی که باکره کاکائو تولید می شود، به سرعت در هان آب می‌شود. میزان روغن اشباع شده درکره کاکائو 40تا60درصد است از این نظر، یک روغن سالم وارگانیک برای بدن می باشدکه باعث کلسترول خون نمی شود. کره کاکائو دارای عطروبوی کاکائو است ومقدار کافین موجوددران برخلاف پودر کاکائو کم است. کره کاکائو، یکی ازمواد اولیه مهم برای تولید انواع شکلات می باشد باید گفت، بخش زیادی از قیمت شکلات، بخاطر کره کاکائو به کار رفته درآن می باشد. کره کاکائو نقطه ذوب پایینی دارد وبه همین دلیل شکلات بلافاصله در هان آب می شود. کره کاکائو علاوه برتولید شکلات، مصارف مهم دیگری می توان به داروسازی اشاره کردکه برای برخی از کپسول هااز کره کاکائو استفاده می کنند. فروشنده کره کاکائو در در جابجایی جهان بخاطر استفاده زیاد گران‌تر می باشد ودرایران بخاطر کشت کم بیشتر به کشور صادرات می کنند. شرکت‌های بازرگانی وارد کننده، کره کاکائو و پودر کاکائو مورد نیاز صنایع وکارخانجاتشکلات سازی استرا وارد کشور می نمایندتامراکزتولیدی که نیاز به این موارد دارند بتوانند آن راخریداری کنندوان رابه صورت مستقیم وغیر مستقیم به عرضه مصرف کنندگان رسانند وبه دست عمده فروشان ومغازه داران ودلالان برسانند. قیمت خرید کره کاکائو عمده

منظور از کره کاکائو چیست؟

منظور از کره کاکائو چیست؟ منظور از کره کاکائو همان دانه های سیاه کاکائو می باشد که به صورت عمده وارد کشور می شود ودرکشور آن رابه روغن کاکائو تبدیل می‌کنند ما دونوع کره کاکائو داریم یک نوع همان کره کاکائو سیاه وقهوه ای رنگ ویک نوع کره کاکائو زرد کم رنگ داریم کره کاکائو زرد رنگ رابیشتر در غذا ها می ریزند وهم در مصارف دیگر خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

فروشنده برتر کره کاکائو

فروشنده برتر کره کاکائو کره کاکائو بیشتر از آن که مصرف خانگی داشته باشد نیز مصارف دیگری هم دارد که خریداران جنوبی بسیار به دنبال آن هستن مامی توانیم با در تماس بودن با فروشنده های مجازی و سایت ها وفروشگاه های زنجیره ای اینترنتی می‌توانیم به صورت عمده یا تکی سفارش دهیم که آنها بابسته بندی های شیک 5،25،7،8،10،1و….کیلو گرمی رابه مصرف کننده ها عزیز ارائه می دهند. همچنین اگر ما وارد بازار بشویم در لبنیات فروشی ها می توان خریدوالبته درقنادی هابرای درست کردن کیک وشکلات بسیار کاربرد دارد. قیمت کره کاکائو دربازار متغیر می باشد اگر بخواهیم کره کاکائو بگیریم باقیمت های فله به صرفه تر می باشد تا به صورت بسته بندی شده های شیک. کره کاکائو فله قیمت آنهامتغیر می باشد ونسبت به مرغوبیت وکیفیت قیمت آنها متغیر می باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا