پودر کاکائو

قیمت عمده پودر کاکائو نسکوئیک نستله

پودر کاکائو نسکوئیک شرکت نستله در بازار کشور ما با قیمت های متنوعی ارائه می شود که دستیابی به نرخ عمده آن نیز با کمترین هزینه امکان پذیر شده است.
پودر کاکائو نسکوئیک به عنوان یکی از بهترین پودر های نوشیدنی نیمه آماده موجود در بازار می باشد که مصرف آن در گروه های سنی مختلف می تواند سرشار از فواید و مواد مغذی باشد و در این زمینه، پودر کاکائو نسکوئیک برای رشد کودکان می تواند یک پیشنهاد ویژه به حساب آید.
پودر کاکائوی شرکت نستله با نام تجاری نسکوئیک، دارای بسته بندی 500 گرمی می باشد که توسط شرکت سوئیسی تولید شده و ترکیبی از مواد اولیه مغذی از جمله پودر کاکائو، شیر به همراه شکر می باشد و نوع ویتامین های اضافه شده به آن سبب می شود تا ارزش های غذایی این محصول افزایش یافته و برای گروه های سنی مختلف نیز مناسب باشد.
از همین رو فروشگاه ها و مراکز پخش مواد غذایی متعددی در کشور هستند که تمایل به خرید عمده از این نوع پودر کاکائوها دارند و به همین جهت توانسته ایم دستیابی به این هدف مشتریان را از طریق این سایت، امکان پذیر سازیم.

کاکائو نسکوئیک

فواید پودر کاکائو نسکوئیک

مصرف پودر کاکائو نسکوئیک با توجه به درصد بالای کلسیم به همراه ویتامین ها و مواد معدنی مختلفی که دارد می تواند برای کودک و بزرگسال، یک رژیم غذایی کامل به حساب آید و از همین رو در حال حاضر واردات پودر کاکائو نسکوئیک با بسته بندی 500 گرمی با ظرفیت های بالایی انجام می پذیرد و توانسته ایم شرایط فروش عمده آن را نیز فراهم سازیم.
B1, B3, B5, B9 از دیگر ویتامین های موجود در پودر کاکائو نسکوئیک می باشد که این محصول را مناسب برای رشد کودکان ساخته است و از همین رو می توانید از همین امروز، شما هم به مصرف آن به جهت بهره مندی از فواید آن، اقدام نمایید.
منبع: بازار شکلات ایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا