پودر کاکائو تبریز

قیمت پودر کاکائو تلخ تبریز

پودر کاکائو تلخ از جمله محصولات تولید و فراوری شده توسط کارخانه های تبریز می باشد که سبب شده تا مواد اولیه مورد نیاز کارخانه ها را با قیمت های مناسبی بتوان عرضه نمود که تامین آن نیز با ساده ترین روش ها امکان پذیر شده است.
یکی از صنایعی که امروزه در کشور ما رو به گسترش می باشد و شاهد سرمایه گذاری گسترده ای برروی آن هستیم، مربوط به صنعت تولید و فراوری پودر کاکائو می باشد که این محصول توسط شرکت شیرین عسل با رعایت استانداردهای بین المللی انجام می پذیرد و از همین رو گزینه مناسبی برای جایگزینی به جای برندهای خارجی عرضه کننده پودر کاکائو می باشد تا از این طریق بتوان به کاهش هزینه های تولیدی نیز اقدام نمود.
پودر کاکائو تولید شده توسط شرکت فراوری دانه های روغنی شیرین عسل، در نتیجه تغییرات برروی دانه های کاکائو وارد شده از ساحل عاج می باشد که در این زمینه شاهد آن هستیم که انواع پودر کاکائوهای تلخ در رنگ بندی های مختلف می باشیم.
یکی از اصلی ترین مراحلی که در تولید و فراوری دانه های کاکائو مورد انجام قرار می گیرد، مربوط به استخراج چربی می باشد و این چربی ها به نوبه خود می تواند عاملی برای تولید کره کاکائو به حساب آید که از این محصول نیز در صنعت شکلات سازی استفاده گسترده ای می شود.

پودر کاکائو

بازار پودر کاکائو ایرانی

پودر کاکائو ایرانی در بازار کشور ما با توجه به اینکه از قیمت های پایین تری برخوردار هستند می تواند گزینه مناسبی برای مصارف کارخانه ها به حساب آید و در حال حاضر این محصول با توجه به اینکه به لحاظ کیفی قابل رقابت با انواع برندهای خارجی می باشد و از لحاظ قیمت نیز پایین تر می باشد، می تواند گزینه مناسبی برای خرید عمده به حساب آید که در حال حاضر نیز امکان تامین عمده از طریق این سایت برای مشتریان فراهم شده است.
منبع: بازار شکلات ایران

دکمه بازگشت به بالا