پودر کاکائوپودر کاکائو s9پودر کاکائو s9 ترکیه ایپودر کاکائو اس 9کاکائو شونیز

وارد کننده پودر کاکائو s9 عمده

کاکائو درختی به ارتفاع حدودا 8متر است. گل های کوچک وقرمز رنگی داردودر مناطق گرم قابل پرورش است. برگ های کاکائو براق و نوک تیز هستند.از دانه آن پودر تهیه و روغن دانه آن مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از بهترین پودرها،پودر کاکائو s9 است که در کشور ترکیه تولید میشود که صادر کننده این نوع پودر به کشور های دیگر است.

وارد کننده پودر کاکائو s9 عمده

معرفی مختصر پودر کاکائو s9

معرفی مختصر پودر کاکائو s9 پودرکاکائو را کشورهایی مانند ترکیه، مکزیک، اسپانیا، آمریکای مرکزی و…تولیدمیکنند و به کشورهای دیگر صادر میکنند. کشورایران هم وارد کننده پودر کاکائو s9 است. پودرکاکائو ترکیه ای از تولیدات کشور ترکیه می باشد که فروش آن به صورت مستقیم در ایران نیز آغاز شده است ومعمولا در بسته بندی های 20تا 25کیلویی تولید می‌شود.

پودرهای کاکائو ترک در بازار ایران بسیار پرفروش است. می‌توانید انواع برندهای این پودر را به‌صورت عمده از واردکننده کاکائو ترک خریداری کرد. میتوانیداز این پودر ها در تهیه انواع شکلات های شیری ونسکافه استفاده کنید که بسیار پرطرفدار می‌باشد. خصوصا بچها به خوردن آن با شیر(شیرکاکائو) و بستنی علاقمند هستند.

از پودر کاکائو در تولید بیسکویت ، انواع کیک ها، بستنی های کاکائویی و شکلاتی ، شکلات، کافی میکس شکلاتی ، کاپوچینو، انواع شیرینی های کاکائویی و شکلاتی ، انواع دسرها و … استفاده می شود.

کاکائو مقوی عمومی است و مصرف آن باعث بالا رفتن دقت و توجه می شود. به حافظه و شناخت کمک می کند. مصرف پودر کاکائو سیستم ایمنی را بالا برده و آن را تقویت می‌کند و دارای آهن روی و سلنیوم است. کاکائو ماده‌ی معدنی است که از سلول‌های عصبی محافظت کرده و خطر ابتلا به اختلالات عصبی را کاهش می دهد.

فواید پودر کاکائو، دارای آنتی اکسیدان قوی، سرشاراز کربوهیدرات ها، کافئین کم، انواع ویتامین های A,BوC، انواع مواد معدنی، مقابله با چاقی و دیابت، کاهش بروز سکته ی قلبی، ازجمله خواص پودر کاکائو می‌باشند.

قیمت بهترین پودر کاکائو s9

قیمت بهترین پودر کاکائو s9 قیمت پودر کاکائو

هر پودر کاکائویی قیمت خاص خودش را دارد. همانگونه که می دانید پودر کاکائو فله ای با برندهای متنوع ایرانی و خارجی در حال عرضه می باشد که هر کدام از آن ها دارای مزیت هایی می باشند. قیمت فروش پودر کاکائو S9 ترکیه در بازار ایران به صورت روزانه مشخص می شود.

فروش عمده پودر کاکائو ترکیه ای، المانی، اسپانیایی، هلندی، فرانسوی از معروف ترین فروش ها در کنار نوع مالزی و اندونزی است که در بازار ایران به صورت حجمی انجام می شود. خریدارن این پودرها را کارخانجات تولید شکلات، لبنیات، کیک و کلوچه، تولید کنندگان لوازم ارایشی و بهداشتی و بستنی تشکیل می دهند. خریدارانی مانند عطاری ها و قنادی ها هم از خریداران مهم عمده انواع پودر کاکائو در کشور هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا