کره کاکائو شیرین عسل

قیمت انواع کره کاکائو شیرین عسل

کره کاکائو شیرین عسل از انواع تولیدات ایرانی مورد استفاده در صنعت شکلات سازی می باشد که قیمت های ارائه شده برای مشتریان با تفاوت هایی با توجه به حجم خرید آن ها همراه خواهد بود.
یکی از بهترین و اصلی ترین مواد اولیه مورد استفاده در صنایع تولیدی همچون شکلات سازی، بیسکویت، پزشکی، لوازم قنادی، دارویی و بهداشتی مربوط به کره کاکائو می باشد و این محصول در نتیجه فراوری و جداسازی چربی کاکائو تولید می شود و در حال حاضر در کشور ما، شرکت شیرین عسل به عنوان یکی از اصلی ترین تولید کنندگان محصول کره کاکائو به حساب می آید که توانسته تولید کره کاکائو را با توجه به موقعیت های مصرفی مختلف، در نمونه های نچرال و آلکالایز تولید نماید.
کره کاکائو مذکور با توجه به روش های مورد استفاده در فراوری آن ها می توانند زمینه های کاربردی مختلفی داشته باشند به گونه ای که در حال حاضر شاهد ارائه بسته بندی های بیست و پنج کیلویی برای این نوع کره کاکائوها هستیم.
شرکت شیرین عسل با تولید و فراوری هر چه بهتر دانه های کاکائو، این امکان را نیز فراهم ساخته است که خرید عمده این محصول برای کارخانه های شکلات سازی و … به سادگی انجام پذیرد و این امر را از طریق این سایت، فراهم ساخته ایم.

کره کاکائو

کاربرد کره کاکائو

کره کاکائو با توجه به ویژگی هایی که دارند می توانند در عرصه های مختلفی مورد استفاده قرار گیرند و همانگونه که می دانید، صنعت شکلات سازی از شناخته شده ترین حوزه های کاربردی کره کاکائو به حساب می آید.
تولید لوازم آرایشی و بهداشتی با استفاده از کره کاکائو می تواند خواص بسیاری را به همراه داشته باشند و از همین رو به عنوان اصلی ترین ماده اولیه مورد نیاز در این صنعت نیز به حساب می آید و به همین منظور امکان خرید عمده برای کارخانه های تولید لوازم آرایشی نیز فراهم شده است.
منبع: بازار شکلات ایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا