پودر کاکائوپودر کاکائو نیدگرو

وارد کننده پودر کاکائو هلندی تیره نیدگرو

پودر کاکائو هلندی

پودر کاکائو هلندی از مرغوب ترین انواع پودر کاکائو در دنیاست. این پودر که پس از انجام فرآیندهایی شیمیایی بر روی پودر کاکائو نچرال به دست می آید با توجه به مقدار ماده مورد استفاده؛ در درجات و رنگ های متفاوتی تولید می شود. هر برندی با توجه به فرمولاسیونی که برای فرآوری ارائه می کند کد بندی های خاص خود را دارد ولی به طور کلی پودر کاکائو هلندی تیره و روشن دو دسته بندی عمومی است که برای همه برندها مورد استفاده قرار می گیرد. برند نیدگرو نیز محصولات خود را در دو کد تیره (HL2 , HL3) و کد روشن (HL1) عرضه می کند. وارد کننده این پودر کاکائو هلندی با در نظر داشتن اولویت کد تیره برای بازار ایران، برند نیدگرو را وارد بازار کرده است. بیشتر کارخانه های تولید شکلات و کیک و بیسکوییت به دلیل نوع محصول و رنگ نهایی محصول، تمایل به خرید پودر کاکائو تیره دارند بنابراین یک وارد کننده پودر کاکائو تیره فعالیت بیشتری نسبت به واردکنندگان سایر انواع پودر کاکائو دارد.

پودر کاکائو هلندی تیره و روشن

پودر کاکائو تیره

با توجه به اینکه رنگ پودر کاکائو تیره یا روشن باشد، رنگ محصولات به دست آمده متناسب با آن تغییر می کند. به عنوان مثال برای تهیه بیسکوییت های تیره رنگ یا کیک های براونی که علاوه بر رنگ مناسب، عطر دلپذیری هم داشته باشد قطعا باید از پودر کاکائو تیره هلندی استفاده کرد. از میان انواع پودر کاکائو هلندی موجود در بازار برند نیدگرو NIDEGRO یکی از مرغوب ترین هاست. پودر کاکائو تیره هلندی نیدگرو دارای تمام مجوزهای واردات و بهداشت بوده و بسیاری از کارخانه های بزرگ کشور در محصولات خود از این برند استفاده می کنند. همچنین آنالیزهای این پودر کاکائو در دسترس است و قبل از خرید می توان آنالیز را برای واحد R&D کارخانه ارسال نمود تا از جزئیات مطلع شد و با خیال راحت خرید کرد. در تصویر زیر تاریخ انقضا و تولید پودر کاکائو نیدگرو برای مشتری مورد نظر هایلایت شده. همانطور که ملاحظه می شود در زیر قسمت تاریخ، سایر مشخصات این پودر کاکائو درج شده. این مشخصات شامل توضیح دقیق رنگ، میزان رطوبت، PH و اسیدیته و سایر اطلاعات مورد نیاز واحد تغذیه و تولید می باشد. به جز این برگ آنالیز؛ در زمان خرید پودر کاکائو باید وجود مجوز وزارت بهداشت و همچنین برگ سبز گمرک بررسی شود. زیرا پس از خرید به ویژه برای کارخانه ها، بازرسان وزارت بهداشت برای تایید اصالت محصول به انبار شما سرکشی خواهند کرد و در صورت نداشتن مجوزهای لازم، محصول خریداری شده توسط بازرسان معدوم خواهد شد. حتی گاهی دیده شده که پودر کاکائو دپو  شده توسط کارخانه؛ به دلیل نزدیک بودن تاریخ انقضا نابود شده است. بنابر این موارد در زمان خرید از وارد کننده پودر کاکائو هلندی مورد نظر خود حتما تمام مجوزها و موارد لازم را بررسی بفرمایید.

 

آنالیز پودر کاکائو نیدگرو

وارد کننده پودر کاکائو هلندی

پودر کاکائو یک محصول خارجی است و به جز کارخانه شیرین عسل که مدعی تولید این پودر در داخل کشور است، هیچ برند داخلی دیگری از پودر کاکائو وجود ندارد. تا کنون هر وارد کننده پودر کاکائو در بازار ایران، از محصولات کشورهای مالزی، اندونزی، آلمان، هلند، ترکیه، غنا و غیره تامین پودر کاکائو را انجام داده است ولی معمولا وارد کننده پودر کاکائو هلندی و ترکیه ای مورد توجه خاصی در بازار قرار می گیرد. پودر کاکائو ترکیه ای با برند آلتین مارکا به دلیل رنگ تیره اش و پودر کاکائو هلندی نیدگرو و کارگیل به دلیل عطر و طعم قوی با استقبال خیلی خوب بازار ایران مواجه شده اند.

پودر کاکائو هلندی نیدگرو

پودر کاکائو هلندی نیدگرو، علاوه بر اینکه به روش داچ یا هلندی فراوری و تولید شده، حقیقتا محصول کشور هلند بوده و در منطقه صنعتی روتردام تهیه می شود. این پودر کاکائو هلندی مانند تمام برندهای دیگر در جهان، در کیسه های 25 کیلویی کاغذی با روکش پلاستیکی به بازار عرضه می شود. نیدگرو یک کمپانی هلدینگ نیز می باشد و در زمینه های مختلفی فعالیت دارد. این کارخانه تولید کننده پودر کاکائو با برند نیدگرو؛ فعالیت های خود را اینگونه بیان و معرفی می کند:

…ما به نیجریه رفتیم دنبال زنجبیل خشک خوب، به ایالات متحده رفتیم تا دانه های کاکائو و قهوه را در انبارهای بزرگ آنجا بخریم. در گینه بیسائو ما ظروف مارمالاد فروختیم، در ساحل عاج 25 سال پیش آجیل بادام هندی خام خریدیم و به هند فروختیم. ما به پاکستان و افغانستان رفتیم تا هسته زردآلو، گردو، تخمه خربزه، خشخاش و غیره بخریم و یا نخود یا گردوی امریکایی را آنجا بخریم. در تایلند ما شکر نیشکر می خریم و همچنین قهوه می خریم. در اندونزی و سریلانکا یا هند ادویه می خریدیم و می خریدیم. در سریلانکا ما آنها را تولید کردیم. در آمریکای جنوبی ما پودر کاکائو خود را می فروشیم و می فروشیم، در خاورمیانه نیز همین کار را می کنیم.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. قصد خرید محصولات.
    وحید کریم‌زاده هستم از یزد مدیر فروشگاه … میخواستم راهنمایی بفرمایید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا